Kalau Malaysia menang lawan Laos malam ini, saya akan buka baju depan Pavillion - Hazwani


"Kalau Malaysia menang lawan Laos malam ini, saya akan buka baju depan Pavillion" - Itulah ungkapan dan janji seorang gadis di Facebook yang dikenali sebagai Hazwani Syamimi III. Bagi aku, peluang Malaysia untuk menang malam ini agak tinggi kerana Malaysia memang perlu wajib menang menentang Laos jam 8.45 malam ini. Korang boleh baca post Facebook dari gadis comel ini di bawah.



6 Responses to "Kalau Malaysia menang lawan Laos malam ini, saya akan buka baju depan Pavillion - Hazwani"

  1. malaysia dah menang... esok dia kena bgoel depan pavillion

    BalasPadam
  2. Tak berbaloi buat janji mcm tu tapi kalau Malaysia menang ke atas Indonesia saya pun nak...dot..dot..dot..

    BalasPadam
  3. Tak berbaloi buat janji mcm tu tapi kalau Malaysia menang ke atas Indonesia saya pun nak...dot..dot..dot..

    BalasPadam
  4. bagi CP , budak yang suke memaen je tuh , took serius cgt pown :P biasala , tapi umo berapa ek ??

    dlu mase skolah , ramai mbe perempuan CP perangai nakal cmtuh ...

    BalasPadam