Izara Aishah semakin popular di Malaysia

Sejak akhir-akhir ini, seorang artis malaysia iaitu Izara Aishah semakin popular. Ini berdasarkan jumlah search keyword Izara Aishah di carian google yang semakin meningkat. Perhatikan graf di bawah yang diambil dari result google trends.


Secara ringkas biodata Izara Aishah, beliau merupakan kacukan bangsa melayu dan pakistan yang berumur 20 tahun, dilahirkan pada 28 September 1992, di Bakar Batu, Johor Bahru. Beliau memiliki Diploma Seni Persembahan, Sunway University College, Bandar Sunway, Selangor. Izara Aishah mula membina kerjaya dalam bidang seni selepas memenangi tempat ke-2 Dewi Remaja 2009/2010.


Beberapa hari lepas, satu kontroversi tersebar luas berkenaan Izara Aishah yang ditangkap secara umum sedang berpakaian seksi ketika melakukan tarian tango. Mungkin kerana tajuk video yang agak jarang dicari dalam carian google, ramai yang tidak tahu bahawa  Izara Aishah pernah membuat persembahan tarian tango ketika dia masih belajar di Sunway University.


Video itu telah dimuat-naik sejak 14 Mac 2011 namun tidak ramai yang mengetahuinya. Sehingga kini, video tarian tango Izara Aishah tersebut masih boleh dicari di laman youtube tetapi akan berdepan risiko dibuang oleh Izara Aishah sendiri selepas kontroversi yang semakin meluas.

Dalam video yang berdurasi 7.43 minit, terdapat 6 orang wanita yang berpakaian seksi berwarna hitam termasuk Izara Aishah sedang melakukan tarian tangoIzara Aishah dilihat memakai corset dan skirt pendek bersama stokin yang amat mengghairahkan.


0 Response to "Izara Aishah semakin popular di Malaysia"

Catat Ulasan