Video pemberita TV3 tersasul cakap "BN menipu"


Video pemberita TV3 tersasul cakap "BN menipu" - Susulan kegopohan pemberita TV3, Phang Chin Fei membacakan ulasan berhubung ucapan Dato' Seri Haji Mohd Najib di persidangan MCA baru-baru ini menyebabkan beliau secara tidak sengaja tersasul cakap "BN menipu".

Apa yang ingin dikatakan oleh wanita berusia 37 tahun itu ialah "Pembangkang menipu" namun terbalik pula. Kesilapan ini jelas menunjukkan kepada kita siapa sebenarnya yang menipu dan memeras ugut rakyat. Tonton video di bawah untuk mendengar ulasan Phang Chin Fei yang tersasul.


Ramai berpendapat, tahun 2014 merupakan tahun paling hitam buat rakyat Malaysia kerana bakal berdepan dengan banyak kenaikan mendadak seperti astro, tol, barangan runcit, tarif elektrik, malah GST turut akan diperkenalkan.

Admin cukup setuju dengan dakwaan ini memandangkan keadaan di perhujung tahun 2013 semakin teruk dan kenaikan harga barang semakin tidak terkawal. Meskipun ramai pemimpin Malaysia memberikan jamina bahawa harga barangan akan dipantau kenaikannya namun belum ada tindakan konkrit pernah diambil.


0 Response to "Video pemberita TV3 tersasul cakap "BN menipu""

Catat Ulasan