Shila Amzah nekad cari dalang penyebar berita perkahwinan


Shila Amzah nekad cari dalang penyebar berita perkahwinan - Pada 2 Januari lalu, dunia hiburan tempatan kecoh dengan penyebaran berita perkahwinan Shila Amzah secara senyap-senyap di China menerusi akaun palsu Facebook milik orang lain.

Susulan itu, Shila Amzah menerima kritikan hebat dari peminat di Facebook sehingga ada yang mendakwa penyanyi lagu Masih Aku Cinta itu sengaja mencari publisiti murahan di Malaysia. Baca dan perhatikan screenshot akaun palsu Facebook di bawah yang menggunakan nama Shila.


Tidak mahu terus dipersalahkan, Shila menerusi akaun Instagram miliknya memberi amaran akan mencari dalang penyebar berita perkahwinannya sehingga jumpa. Dia juga meminta orang ramai agar memberi kerjasama untuk mengenalpasti tentang identiti pemilik akaun palsu itu.

"This is wayyyyyyy tooo much!i am not married!!! And Sha tak create controversy apa pun…Fake acc kat fb ni sgt melampau!!!!!!!!!!!!!!!!boleh stop tak?dah la ramai yang like page penipu ni…sha akan cari owner account ni sampai dapat.. PLS SEBARKAN."


0 Response to "Shila Amzah nekad cari dalang penyebar berita perkahwinan"

Catat Ulasan