Cara buat anak perempuan


Dalam entri yang lepas, aku telah berkongsi tentang cara buat anak lelaki khusus bagi pasangan suami isteri yang merancang untuk mendapatkan anak lelaki. Memiliki anak sudah pasti akan menceriakan setiap keluarga yang baru dibentuk hasil dari perkahwinan sah. Di sini, aku akan berkongsi pula cara buat anak perempuan bagi pasangan yang merancang untuk mendapatkan anak perempuan, sumber : masyaamiraaimie.
- Cara buat anak perempuan ke-1 : Setiap pasangan perlu melakukan hubungan kelamin beberapa hari sebelum tarikh pengovuman.

- Cara buat anak perempuan ke-2 : Biarkan si suami mencapai klimaks dahulu.

- Cara dapat anak perempuan ke-3 : Bagi pasangan yang mengamalkan kaedah perancangan, berhenti 4-5 hari sebelum tarikh pengovuman kerana ia akan dapat mengurangkan peluang sperma tiba dahulu pada telur.

- Cara buat anak perempuan ke-4 : Setiap pasangan dinasihatkan agar melakukan hubungan kelamin pada waktu petang.

- Cara dapat anak perempuan ke-5 : Si isteri dinasihatkan agar makan lebih banyak ikan selain minum lebih banyak susu dan produk tesusu yang lain seperti keju dan yogurt. Selain itu, makan sayuran hijau seperti bayam dan brokoli juga amat digalakkan.

1 Response to "Cara buat anak perempuan"

  1. Let your kids learn while having fun with the Maddie and Matt app series! Visit http://www.maddieandmatt.com to learn more about the educational application perfect for your kiddos!

    BalasPadam