Inilah Nombor Telefon Nabila Razali Yang Cetus Fenomena Panik 1Malaysia

Nombor telefon Nabila Razali yang cetus fenomena panik 1Malaysia - Beberapa bulan lalu, penyanyi wanita sedang mengikat naik, Nabila Razali telah mengejutkan ramai apabila dengan beraninya mendedahkan nombor telefon peribadi kepada umum.

Tindakan ini dibuat bagi memenuhi janji beliau kepada peminat-peminatnya jika lagu terbaru berjudul Peluang Kedua mampu mencapai jumlah tontonan melebihi 1 juta di Youtube.

Ekoran dari itu, Nabila dikatakan menerima lebih daripada 40,000 mesej tanpa henti sehingga menyebabkan telefon bimbitnya pada satu ketika tidak dapat diakses sama sekali.

Kesanggupan pelakon drama Seindah 7 Warna Pelangi ini berkongsi nombor telefon peribadinya yang sepatutnya dirahsiakan telah mendapat pujian ramai.

Kami secara peribadi berterima kasih kerana walaupun Nabila sudah menjadi terkenal di seluruh Malaysia namun beliau tetap merendah diri, tidak sombong dan selalu berusaha untuk mendekati para peminat melalui pelbagai platform yang ada.

Jom lihat nombor telefon Nabila Razali di bawah ini. Susunan nombor telefon yang menjadi pilihannya memang cantik dan mengujakan.


0 Response to "Inilah Nombor Telefon Nabila Razali Yang Cetus Fenomena Panik 1Malaysia"

Catat Ulasan